Mabila English to projekt dwóch sióstr Magdy i Małgorzaty  – absolwentek filologii angielskiej – które postanowiły połączyć siły i od tej pory wspólnie prowadzą szkołę językową. Oprócz genów, poczucia humoru i fascynacji językami obcymi łączą nas lata doświadczeń w nauczaniu każdej grupy wiekowej na każdym poziomie zaawansowania.

O NAS

Już od osiemnastu lat pomagam uczniom w wykorzystaniu ich potencjału do nauki języka angielskiego. Potencjału, który drzemie w każdym – wystarczy tylko go obudzić 🙂
Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych oraz kierunku filologicznego na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza. Ukończyłam również Podyplomowe Studium Przekładu
przy Instytucie Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Moje zajęcia są zawsze ciekawe i dostosowane elastycznie do potrzeb uczniów. Posiadam duże zasoby cierpliwości, dzięki którym wytłumaczę zagadnienie aż będzie zrozumiałe 🙂

Prywatnie stoję po drugiej stronie barykady. Zawsze lubiłam uczyć się języków obcych, moją ostatnią pasją jest francuski, rozciągam też dobę aby znaleźć czas na niemiecki i włoski.

MAGDA

MAŁGORZATA

Kilkanaście lat temu ukończyłam filologię angielską na UAM w Poznaniu. Specjalizuję się w nauczaniu osób dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania, zarówno grupowo jak i indywidualnie. 
Przeprowadzki do coraz to innych miast wcale nie muszą oznaczać końca wspólnej nauki, poza tym żyjemy w coraz bardziej mobilnym społeczeństwie – dlatego od kilku lat prowadzę też lekcje online.
Fascynuje mnie interdyscyplinarne podejście do nauki języka, slang i język potoczny, analogie między różnymi językami obcymi, wykorzystanie piosenek i filmów na każdym poziomie edukacji.
Zakładam, że w nauce języka ważne są nie tylko określone cele i wytrwałość, ale przede wszystkim entuzjazm, pozytywne nastawienie i zaciekawienie innym językiem/kulturą. Wyznaję zasadę Lifelong Learning czyli „Uczenie się przez całe życie” – w dalszym ciągu rozwijam się zawodowo biorąc udział w konferencjach i szkoleniach, oraz wymieniając opinie i doświadczenia na forach nauczycielskich.